Thursday, August 11, 2011

Step 1: 擇吉日 (約婚期前十一個月..)

由於史提芬嘅媽媽係信教 所以係擇吉日方面都冇咩意見 於是我就問吓我媽打啦 事關楊太佢係拜神嘅 咁又由於佢認為既然男家都冇咩所謂 佢亦無謂跟到咁足啦 於是就叫我同史提芬自己揀個鐘意嘅日子 只要合乎以下嘅原則就得嘞:

(1) 唔可以揀農曆三月同七月份因為唔老嚟
(2) 唔可以揀雙方家長嘅農曆生日同死忌所屬嘅月份
(3) 唔可以揀雙方本人嘅農曆生日月份
(4) 唔可以揀冲以上各人生肖嘅日子(原來每一日都有一個相冲嘅生肖㗎...)
(5) 要揀"宜嫁娶"嘅日子

於是我就開始搜集以上"唔可以揀"嘅日子 即係(2)同(3)嘅西曆日子 然後攞住嗰日子去查當時對應嘅農曆月份 我都係喺搜尋器度搵到呢個網頁可以將西曆日子換算返當時嘅農曆日子 而且仲有埋廿四節氣㖭 真係好方便 所以我想係度介紹俾大家,希望你哋都啱用啦

http://www.airticket.com.hk/Calendar_Wanlinli1.htm


又講返我嘞,撇除咗"唔可以揀"嘅月份之後,我只係剩得四個月可以揀... 就係2012年嘅農曆一月,九月,十月同十一月, 由於小妹經已年紀唔細 實在唔想再等喇!!! 於是就鎖定咗最早嘅農曆一月係我要結婚嘅月份

咁之後就上網揾出年正月嘅好日子嘞, 其中正月十一(即係2012年2月2日)同十五(2012年2月6日)都幾好 但兩日都唔係weekend.. 最後我提意正月十五元宵佳節 因為意頭好 而且月亮又圓又大 以後每年都可以係咁浪漫嘅日子慶祝結婚紀念日 真係好sweet ~~ XD

結果 有關人等一致通過 實在太簡動 感謝主!